Besviken....

Har aldrig beställt från ebay förut utan gjorde det för allra första gången för två veckor sedan, beställde ganska mkt... Idag kom första paketet det var tydligen nageltippar dock har jag inte en aning om hur man ska använda dem men jag trodde det var som lösnaglar när jag beställde men icke sa Nicke... Det är lite kul för när man beställt mycket så kommer paketen i olika omgångar visa tar längre tid än andra så det är alltid lika spännande och se vad för paket som kommit osv ...;) aja så blev lite besviken att det inte var lösnaglar det jag var ute efter, men vafan 14 spenn ... Gör ju egentligen inte så mycket :) Men lägger upp två bilder, men som jag sa jag har inte en aning om hur man ska använda dem så om någon där ute vet får ni gärna skriva det i kommentarsfältet;) ps: otroligt dålig bildkvalite,tagen med mobil så :P







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0